Itu hari aku ada post pasal permohonan online pertama aku mengenai tangguh semester. Dalam e-form tuh ada 2 section. Section A mengandungi data berikut yang di isi secara auto,
Name :
Programme :
Learning Centre :
NRIC No. :
Matric No. :
Intake : MEI 2010
Current Semester : MAY 2012
Postal Address :
Telephone (Home) :
Telephone (Office) :
Handphone/Mobile :
Email :
Section B pula mengandungi data berikut.
Section B
REASON FOR DEFERRING STUDIES
I wish to apply to defer my studies for the semester SEPTEMBER for year 2012 because CANNOT COPE WITH STUDIES.
I will register again for semester JANUARY year 2013.
Date : September 14, 2012, 5:40 pm
Ni lah jawapan yang di beri oleh e-service atas permohonan tangguh semester Sept'12 . Ntah bila dia reply aku pun tak tau.
Application Status : PERMOHONAN ANDA DILULUSKAN
Note : SILA SEMAK PENGUMUMAN PENDAFTARAN ONLINE BAGI SEMESTER JAN2013 SEKITAR BULAN OKTOBER & MEMBUAT PEMBAYARAN MINIMUM SEBELUM TARIKH AKHIR PENDAFTARAN.
Yang pastinya aku dah terlepas register sem depan. Kena la bayo denda RM100 dan ambil modul pada T2.
Tiada ulasan:
Catat Ulasan