Khamis, 6 Disember 2012

Reg Jan'13 - Strategy

Alhamdulillah,
 
Registration menu dah di buka selepas RM22 yang masih tertunggak dibayar pada hari semalam. Subjek yang di offer;
 
 
Semuanya lebih kepada teori dan banyak membaca yang boleh membuatkan aku kecundang dengan teruk. Maka aku perlulah menyusun semula subjek-subjek ni dengan subjek yang lain. Seperti biasa aku pun bukak la semula senarai keseluruhan paper yang belum di ambil dan jugak paper yang fail.
 
Belum di ambil;
MPW2143 PENGAJIAN ISLAM
BBRC4103 RESEARCH METHODOLOGY
BBEK4203 PRINCIPLES OF MACROECONOMICS
BBED4103 E-COMMERCE
BBPS4103 STRATEGIC MANAGEMENT
BBNG3103 INTERNATIONAL BUSINESS
BBKN3103 BUSINESS COMMUNICATION
BBUS2103 COMPANY LAW
OUMH2203 ENGLISH FOR WORKPLACE COMMUNICATION
 
Gagal;
BBTP3103 INFORMATION TECHNOLOGY FOR MANAGEMENT
BBGO4103 ORGANISATIONAL BEHAVIOR
BBPW3203 FINANCIAL MANAGEMENT II
SBST1303 ELEMENTARY STATISTICS
OUMM3203 PROFESSIONAL ETHICS 
 
Maka aku pun mula la menyelak semula posting yang lepas. Nasib baik ada blog aku ni. Maka aku pun pergi jenguk semula kat posting bulan BBA vs BMM ni.. Dalam tuh aku ada senaraikan subjek seperti di bawah;
 
Sem 6 (result belum keluar tp fail punya)
15. FINANCIAL MANAGEMENT II
16. ORGANISATIONAL BEHAVIOR

Sem 7
17. PROFESSIONAL ETHICS
18. ELEMENTARY STATISTICS

Sem 8
19. MALAYSIAN STUDIES
20. BUSINESS RESEARCH METHOD
21. PRINCIPLES OF MACROECONOMICS
 
Ikutkan semasa sem 8 yang aku tangguh tu aku nak register MALAYSIAN STUDIES, BUSINESS RESEARCH METHOD dan PRINCIPLES OF MACROECONOMICS. Maka aku rasa patut la aku teruskan aja niat aku ni. Tapi kali ni biarlah aku mulakan dulu dengan dua (2) subjek jer. Aku tak mahu peristiwa berulang kembali di mana aku geram kat diri aku sendiri sampai aku terus ambil paper semaksimum dan akhirnya termakan diri.
 
Maka dengan itu aku akan memilih MALAYSIAN STUDIES dan PRINCIPLES OF MACROECONOMICS dulu. Lepas tengok result untuk dua subject ni, baru aku akan mengorak strategi seterusnya.
 
Alhamdulillah
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan