Selasa, 12 Jun 2012

Akaun Statement - RM108 cash diskaun

Aku nak tunjuk akaun aku yang sudah di updatekan pada 28/May yang lepas. Awal sungguh. Jangkakan pertengah bulan 6 tp hujung bulan 5 dah update. Bagus, bagus.

Seperti yang dijangkakan, RM108 telah dikreditkan ke dalam aku semula kerana aku telah membayar RM1,080 sebelum Tutorial pertama bermula menjadikan akaun aku extra RM128. Terima kasih pihak U.

Benda lain aku nak update,
1. Register repeat exam di tangguhkan dari 4hb/Jun ke 17hb/June. Perlukah aku register subject English Communication aku? Hm...

2. Aku tak claim yuran sem 7 aku kat EPF atas alasan slip bayaran kedua yang bernilai RM700 telah hilang. Positifnya duit EPF aku tak kan kurang lah.. Negativenya, aku tak dapat nak pakai duit lebih  lah untuk kali ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan