Khamis, 14 Jun 2012

Pengumuman Pendaftaran Sem 8

Hari ni dah kuar pengumuman pendaftaran sem Sept 2012 iaitu bakal semester 8 untuk diri aku.. Hoh.. dah 8 semester dah aku belajo degree ni... lg 4 sem nak abis..

Aku kena mula mendaftar pada hujung bulan ni bermula 23hb hingga 28hb Jun atau 11hb sehingga 15hb Julai. Seperti yang aku rancangkan, aku akan mendaftar subjek di bawah;

PRINCIPLES OF MACROECONOMICS
RESEARCH METHODOLY
PENGAJIAN ISLAM*

*subjek ni aku dah pernah ambil pada sem 4 May 2011 tapi last minit aku terpaksa menarik diri ( withdraw) dari kursus ni disebabkan kekangan masa pada ketika itu dan tak dapat menyiapkan tugasan dalam masa yang ditetapkan. Di tambah pula aku mengambil 4 subjek.

Sem 9 pula aku berkira-kira untuk mendaftar semula subjek sem 6 aku yang FAIL (F);

ORGANISATIONAL BEHAVIOR
FINANCIAL MANAGEMENT II

Tiada ulasan:

Catat Ulasan