Rabu, 25 April 2012

Sem 7: Download e-book Subject

Atas kekangan masa bekerja, lepas waktu pejabat, aku luangkan masa untuk aku excess portal U. Aku nak download e-book untuk subject aku untuk semester depan. Sebenarnya semua subjek aku dah download awal-awal, tapi tau-tau la kalau dah setahun tak download yang terbaru, mesti ada update dan revision terbaru. Kadang-kadang tiap-tiap semester pihak U update. Jadi kali ni aku lihat ada beberapa perubahan ke atas subject yang aku bakal ambil ini.

Subject 1 : PROFESSIONAL ETHIC.

Kali terakhir aku download subject ni pada sem tahun lepas 7/4/2011. Pada masa itu subject ni hanya ada 8 topik sahaja. Kali ni aku tengok sudah tambah 2 topik.



Ada pertukaran tajuk di Topik 2, 5, 6 dan 7. Pertambahan dua Topik 7 dan 8. Muka surat pula bertambah dari 131 ke 147. Manakala tiga section di buang. 


Subject 2 : ELEMENTARY STATISTIC.

Pada sem Sept'11, subject ni mengalami perubahan secara menyeluruh ke atas kod dan tajuk subject. Sebelum ni ia di namakan INTRODUCTION TO STATISTIC. Pemerhatian aku selepas subjek ini berubah, topik nya bertambah dari 8 menjadi 10.


Topik yang bertambah adalah Topik 9, 10 dan section References. Ini menjadikan mukasuratnya setebal 228. Memang tebal. Anggapan aku nipis bila subject itu mempunyai module yang bermurat surat sekitar 150. Lepas ni seperti biasa aku akan printkan e-book ni untuk diconteng dan di bawa ke hulu hilir.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan