Rabu, 25 April 2012

Sem 7: The Timeline

Ini adalah tarikh-tarikh penting untuk aku follow up;

Amik module pada item 13: 4-6 Mei 2012. Ikutkan tutorial pertama (T1) aku akan bermula pada 20/05/2012 iaitu hari ahad. Toturial-tutorial seterusnya akan menyusul selang 2 minggu sekali.

Kali ni timetable aku agak tak best dengan bermula nya kelas seawal 8 pagi. Disebabkan aku ambil 2 subjek sahaja, kelas kedua aku akan habis pada pukul 12:15 tghari. Mgkin sem 7 kali ni aku akan menghabiskan masa kat LC aku sehingga pukul 3 petang. Nak belajar kat rumah jangan harap la.

Sem 7 jugak aku akan berjumpa semula kawan lama yang sama-sama satu subjek ngan aku pada awal tahun pengajian. Kali ni subject PROFESIONAL ETHIC. Aku dengar dia ambil FINANCIAL MANAGEMENT II (FMII) pada sem 7. Sem 6 yang lepas ni aku baru je habis mengambil subject FMII. Dengan assginment yang ntah apa-apa ntah, exam pun tunggang langgang, aku ingat nak repeat balik exam paper ni. Dapat jugak peluang untuk study semula ngan minah ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan