Sabtu, 21 April 2012

Mukadimah

Assalamu'alaikum dan salam sejahtera..

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani, aku buat lagi satu blog khas untuk perjalanan pembelajaran aku. Walaupun aku sudah berada di tengah-tengah tahun pengajian iaitu baru sahaja habis peperiksaan semester ke 6 pada petang tadi, dan akan masuk semester ke tujuh dalam masa satu bulan lagi, aku rasa tak salah aku wujudkan blog ini untuk menceritakan perjalanan Pengajian Jarak Jauh (PJJ) aku yang berbaki lagi 6 semester (Insya Allah).

Blog ini juga aku wujudkan atas sebab strategi terbaru aku untuk membaiki prestasi aku yang semakin merundum teruk dari satu semester ke satu semester.

Aku harap dengan wujudnya blog ni, aku takkan alpa atau lupa sebaliknya aku boleh fokus di jalan yang betul dengan membelek-belek coretan yang telah aku buat dalam blog ini. Yang semestinya apa yang aku belajar aku perlu praktikkan di mana saja untuk menjadikan pembelajaran kita sentiasa wujud dalam diri kita dan pada masa akan datang.

Moga Allah memberkati sedikit usaha yang aku telah lakukan ini. Insya Allah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan