Selasa, 15 Mei 2012

Assignment : Elementary Statistic Part I (5%)

Alhamdulillah. Semalam aku dah mula buat tugasan. Dimulakan dengan subjek Elemetary Statistic. Seperti biasa cover page senang je buat. Pastuh draft Table of Contents (TOC).

Table of Contents Draft


Punya la aku seronok buat assignment ni disebabkan favourtite subjek. Tapi on the way aku nak buat je kira-kira, kalkulator aku pulak tak jumpa. Ntah hilang ke mana. Aku suspek tertinggal kat ofis tp bila aku check pagi ni kat ofis takde pulok. Mana la pegi nya kalkulator ni.

Aku nak kira gunakan "log" function. Ikutkan malam tadi aku boleh gunakan kalkulator backup dari wife aku. Tp bila tengok dah dekat pukul 12 tgh malam, aku kensel je la. Aku tutup buku, tido.

Malam tadi aku rasa aku dah cover 5% progress jer. Malam ni aku nak sambung lagi. Hopefully 20%. Aku nak assignment ni siap sebelum T1.. Pergh! itu hari target T2.. la ni T1 pulak..

Insya Allah, Usaha, doa tawakkal... Mesti menjadi!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan