Rabu, 9 Mei 2012

Sem 7: Mendaftar Subjek Repeat (Final Exam)

Selepas je aku check dan download timetable, terus aku teringat nak check repeat subjet schedule. Aku pun tak tau untuk sem 7 ni bila boleh start register subjek repeat. Bila aku klik e-service yang ada kat portal U, baru aku tau yang subjek repeat dah boleh di daftar. Tarikh akhir daftar 4hb/June.

Aku klik untuk lihat senarai subjek yang boleh daftar untuk repeat. Inilah senarainya;

Gambar di atas telah di edit untuk mengelakkan sebarang tuntutan

Selalunya senarai subject yang keluar adalah untuk 3 sem sebelum ni. Disebabkan sem Jan 2012 belum dikeluarkan result exam, maka belum ada dalam senarai yang lepas no 5. So seperti yang dirancang, aku terus klik subjek no 4 untuk direpeat exam paper nya. Maka akaun aku akan di charge dengan RM100 bila sudah diluluskan. 

Pemohonan repeat final exam paper ni senang jer, on the spot dia approvekan. Jgn lupa plak simpan slip yang telah di approvekan tu. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan