Khamis, 17 Mei 2012

Result revision S6-III

Tiba-tiba hari ni baru aku teringat yang aku kena updatekan gred result untuk sem 7. Apa target gred yang aku akan dapat. Sementara tuh ia ada kaitan juga dengan gred untuk subjek-subjek yang bakal aku ambil untuk sem 8 dan seterusnya.

Dari awal S6-II, aku jangkakan CGPA aku akan berubah dari S5 : 2.76 ke 3.02 tetapi sebaliknya melalui firasat di atas, aku akan mengalami penurunan ke 2.57.

Ini disebabkan perubahan berikut;
  1. Untuk revision S6-II, sebelum ni aku target akan mendapat B dalam Organisational Behaviour (OB) sementara B+ dalam Financial Management II (FMII). Sekarang walaupun result rasmi belum keluar, aku menjangkakan result akan begini; F bagi kedua-dua result.
  2. Dalam S6-II, aku telah membuat 2 paper repeat final exam tetapi sebetulnya aku hanya mengambil 1 paper saja (Entreprenurship) sementara 1 paper lagi (Eng for Written Comm) aku wat dunno je. So aku jangka subjek ENT akan berubah dari D ke B+ dan EWC akan kekal ke gred lama C.

S6-II vs S6-III

Tengok la betapa teruknya sem 6 yang aku alami. Ntah aku pun tak tau kenapa aku jadi terlalu teruk untuk sem lepas. Mungkin aku nak mencabar diri sendiri. Keputusan rasmi akan keluar dalam beberapa hari. Aku pasrah dengan apa yang telah aku lakukan.

Pas nih aku nak semula pencaturan aku untuk sem 7 dan sem 8 seperti yang aku rancang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan