Khamis, 17 Mei 2012

Assignment : Elementary Statistic Part IV (90%!)

Alhamdulillah, setakat malam tadi sebelum aku tido, perkembangan Tugasan 1 aku sudah hampir 90%!. Wow! Hampir tak percaya. Seperti yang aku katakan sebelun ni aku hanya stuck kat dua soalan jer.

Memandangkan forum pun belum boleh posting (sehingga posting ini di taip), aku pun tak boleh nak posting pertanyaan kat e-tutor, jadi dua soalan ni aku kena mintak bantuan dari wife aku yang juga seorang guru matematik sekolah menengah. Aku dah tanya wife aku, memang dia ada mengajar bab statistik yang melibatkan mean, mode, median dan histrogram. Alhamdulillah sekali lagi. Bukan tak pandai tapi dah banyak skill matematik dalam bab statistik ni yang aku dah lupa.

Pasni aku boleh tumpukan kat Assignment II aku untuk subjek Profesional Ethic.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan