Khamis, 10 Mei 2012

S7: Assignment Q

Ini adalah soalan tugasan untuk semester ini.


ELEMENTARY STATISTIC

Soalan subjek ni aku dah bukak dan baca awal-awal.


Soalan ni aku tengok lebih kepada soalan matematik masa aku tingkatan 5. Cuma aku kena refresh dan recall semula. Bagi aku yang suka kira-kira ni, nampak macam senang kan. So aku target before T2 on 10/06/2012. Fuh! Hebat gila dalam masa sebulan dah siap. Insya Allah, aku akan ikut. Kalau tak, takkan wujudnya blog aku ni.


PROFESIONAL ETHICS

Yang ni pulak soalan tugasan untuk subjek teori aku;



Macam biasa, setiap tugasan telah pun di beri kriteria/topic/rubric yang tersendiri untuk di panjangkan oleh setiap pelajar. Secara ringkasnya setiap point adalah seperti berikut.

1. Pengenalan
2. Huraian
3. Analisis
4. Saranan
5. Ringkasan

Pelajar kena la ikut 5 point ni. Nak tengok panjang ke pendek ke point ni, kena tengok pada markahnya. So kena la pandai-pandai aku goreng sampai rengup. Jgn sampai hangus udah la ye... .

Aku target seminggu sebelum closing date, assignment ni pulak dah siap! (pergh! hebat tul plan aku, at the end hancus!)

Untuk memastikan semua plan di ikut, aku akan update time frame aku kat blog ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan