Rabu, 16 Mei 2012

Sem 7: Starts foruming

Seperti biasa, tiap-tiap hari aku bukak portal mencari sesuatu yang menarik. Dan hari ini ada satu dari 2 subjek yang aku ambil semester ni sudah dibuka untuk perbincangan. Aku sudah pun memulakan 1st posting di dalam subjek Profesional Ethic dengan mengucapkan Salam Perkenalan.



Seperti biasa, apa yang aku harapkan semangat awal semester akan berlanjutan hingga ke hujung semester.

Dan aku masih menunggu favourite subjek aku ELEMENTARY STATISTIC untuk bukak forum. Dalam masa yang sama, aku tengok ada sorang mamat dah post macam-macam soalan general. Tengok gaya persembahan macam bagus je mamat ni. Maybe tak sebulu ngan aku je. OK la, plan aku, kalau dah ok untuk posting nanti, buat sementara aku posting ikut cara aku je la.. buat latihan dulu, tak paham baru tanya..

Dan disebabkan forum tak boleh posting lagi, aku ingat nak e-mail jawapan soalan pertama aku yang dah siap tuh ke e-tutor untuk diperiksa. Amcam, OK tak?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan