Sabtu, 26 Mei 2012

Official Result Sem 6: CGPA 2.57 (GPA : 0.89)

Assalamulaiakum…

Semalam result sem 6 sudah pun keluar. Itupun selepas balik keja, aku dapat sms dari seorang kawan. Seperti yang aku jangkakan di posting sebelum ni, aku akan mendapat result seperti yang diduga. Kurang lagi 0.19 iaitu 4.7% dibandingkan dengan 4 pointer. So aku tak maw nak komen banyak pasal pointer aku kerana sebab musababnya adalah datang dari aku sendiri. Aku yang nak result macam ni, so tepuk dada tanya selera.


Partial transcript GPA : 0.89
Aku nak komen benda lain. Pihak U memang menepati janji dengan mengeluarkan result sebelum T2. Lagi satu dalam buku dorang ada bgtau result keluar dalam masa 6 mggu selepas last final exam. Aku nampak dah 2 sem dorang keluar 4 mggu selepas final exam. Syabas aku ucapkan.

Next action.. adakah aku akan meneruskan keinginan aku untuk menambahkan lagi paper untuk sem ni iaitu menambah repeat final exam paper (final) seperti yang aku war-warkan sebelum ni? Kalau ya, aku kena bank in lagi RM100 sebelum 4hb/Jun ni.. (final date)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan